alt

PROMOCJA na produkty marki Zilner. Odkryj produkty

Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy kuchennystyl.pl zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ TUTAJ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: reklamacja@kuchennystyl.pl oraz dołączyć do paczki.
  3. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  4. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  5. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego kuchennystyl.pl)
  6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego kuchennystyl.pl
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy kuchennystyl.pl odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego kuchennystyl.pl na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  8. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy kuchennystyl.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego kuchennystyl.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  9. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
 

INFORMACJE DODATKOWE:

  1. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  2. Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy kuchennystyl.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  3. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  4. Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi . Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ